نتایج کامل بازیهای لیگهای اروپایی به تاریخ24 february یا 5 بهمن

بانوي پير فاتح دربي تورين شد


تيم فوتبال يوونتوس در دربي شهر تورين به پيروزي رسيد.


در يک ديدار از هفته بيست و پنجم سري آ ايتاليا تيم فوتبال يوونتوس صدرنشين فعلي سري آ در ورزشگاه خانگي خود و در دربي شهر تورين ميزبان تورينو بود که اين مسابقه در نهايت با نتيحه يک بر صفر به سود يوونتوس به پايان رسيد. تک گل اين ديدار را کارلوس توز در دقيقه 30 وارد دروازه تورينو کرد.

يوونتوس با اين برد 66 امتيازي شد و صدرنشيني خود را تثبيت کرد و تورينو در امتياز 36 و رده هشتم باقي ماند.

برد پرگل شاگردان گوارديولا در خانه هانوفر


تيم فوتبال بايرن مونيخ در ديداري خارج از خانه به پيروزي پرگل دست يافت.


در يک ديدار از هفته بيست و دوم بوندس ليگا آلمان تيم فوتبال بايرن مونيخ صدرنشين فعلي جدول در خانه هانوفر به پيروزي پرگل 4 بر صفر دست يافت. مولر در دقايق 25 و 59، تياگو آلکانتارا 34 و مانژوکيچ 66 براي باواريايي‌ها در اين ديدار گلزني کردند.

شاگردان پپ گوارديولا با اين برد 62 امتيازي شدند و فاصله خود را با تيم دوم جدول به 19 امتياز رساندند. هانوفر نيز در امتياز 24 باقي ماند.

نتايج هفته بيست‌و‌‎پنجم سري A ايتاليا


در شبي که اينتر در خانه خود متوقف شد، شاگردان کلارنس سيدورف در ديداري خارج از خانه بر سامپدوريا چيره شدند.


هفته بيست‌و‌‎پنجم مسابقات فوتبال سري A باشگاه‌هاي ايتاليا عصر امروز (يک‌شنبه) با برگزاري 4 ديدار پيگيري شد که طي آن تيم‌هاي ميلان و کيه‌وو مقابل رقباي خود به پيروزي رسيدند.

به نقل از تسنيم، در يکي از اين بازي‌ها ميلان در ديداري خارج از خانه به مصاف سامپدوريا رفت و موفق شد ميزبانش را با نتيجه 2 بر صفر شکست دهد. روسونري در اين بازي توسط عادل تعرابت (12) و عادل رامي (43) به گل رسيد. در اين بازي همچنين سامپدوريا از دقيقه 73 در پي اخراج مکسي لوپز 10 نفره به بازي ادامه مي‌داد.

شاگردان کلارنس سيدروف با اين برد 35 امتيازي شدند و به رده نهم جدول رده‌بندي رقابت‌هاي سري A صعود کردند. سامپدوريا هم با 28 امتياز در مکان سيزدهم جدول رده‌بندي اين مسابقات قرار گرفت.

اينتر هم امروز در ديداري خانگي مقابل کالياري به تساوي يک بر يک رضايت داد. مائوريسيو ريکاردو پينيلا در دقيقه 40 از روي نقطه پنالتي کالياري را پيش انداخت اما 12 دقيقه بعد رولاندو نتيجه را به تساوي کشاند. با اين تساوي نراتزوري 40 امتيازي شد و در مکان پنجم جدول جاي گرفت، کالياري هم با 25 امتياز رده پانزدهم جدول را به خود اختصاص داد.

در ساير ديدارهاي برگزار شده امروز هم نتايج به شرح زير رقم خورد:

کيه‌وو ورونا 2 - کاتانيا صفر

اودينزه يک - آتالانتا يک

در ادامه اين رقابت‌ها امشب 2 ديدار برگزار مي‌شود که در نخستين بازي يوونتوس ميزبان تورينو است و دربازي دوم لاتزيو پذيراي ساسولو خواهد بود.

پرونده اين هفته از رقابت‌هاي سري A ايتاليا فردا شب (دوشنبه) با انجام 2 ديدار بسته مي‌شود که در نخستين بازي پارما ميزبان فيورنتينا است و در آخرين جدال هفته ناپولي در خانه خود به مصاف جنووا مي‌رود.

در حال حاضر تيم‌هاي يوونتوس، رم و ناپولي به ترتيب با 63، 57 و 50 امتياز در رده‌هاي اول تا سوم جدول رده‌بندي اين رقابت‌ها ايستاده‌اند.

منبعvarzesh3

کپی بدون ذکر منبع حرام است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, | 14:47 | نویسنده : امیرحسین رسولی |
  • سیتی جاوا
  • تمپ بلاگ